Drogi Użytkowniku,
klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” lub kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się, aby serwis iform.pl z siedzibą w Warszawie przy ul. Elegijna 20 przetwarzał Twoje dane osobowe zapisywane w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych. Informujemy, że nie jesteście Państwo profilowani. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.
Informujemy także, że korzystając z serwisu iform.pl, wyrażasz zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii. Jeżeli nie zmienisz ustawień Twojej przeglądarki, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Więcej w Polityce Plików Cookies.
Więcej o przetwarzaniu danych osobowych przez iform.pl, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w dziale Polityka prywatności i RODO.
Formularz obowiązuje od dnia 22 listopada 2023 r.
— Dz.U. 2023, poz. 2407 (załącznik 1-2)
stanowią załącznik nr 1 i 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 października 2023 r. w sprawie nadawania stopni funkcjonariuszom Straży Marszałkowskiej
Załącznik 1
Wniosek o nadanie stopnia Straży Marszałkowskiej
Załącznik 2
Wniosek zbiorczy o nadanie stopnia podkomisarza Straży Marszałkowskiej
Data wejścia w życie: 22 listopad 2023 r.
Podstawa prawna: Dz.U. 2023, poz. 2407
Mianowanie funkcjonariusza na stopień Straży Marszałkowskiej, z wyjątkiem stopnia aplikanta Straży Marszałkowskiej, następuje na wniosek o mianowanie na stopień Straży Marszałkowskiej, zwany dalej „wnioskiem o mianowanie”.
Wniosek o mianowanie:
1) na stopień podkomisarza Straży Marszałkowskiej i nadinspektora Straży Marszałkowskiej Marszałek Sejmu składa Prezydentowi Rzeczypospolitej Polskiej;
2) na pozostałe stopnie w korpusie oficerów oraz w przypadku, o którym mowa w art. 38 ust. 4 pkt 2 ustawy, Szef Kancelarii Sejmu składa Marszałkowi Sejmu;
3) na stopnie w korpusie szeregowych, korpusie podoficerów oraz korpusie chorążych Komendant Straży Marszałkowskiej składa Szefowi Kancelarii Sejmu. 3. Wniosek o mianowanie, z zastrzeżeniem ust. 4, zawiera:
1) podstawę prawną mianowania;
2) nazwisko, imię (imiona) funkcjonariusza oraz imię ojca;
3) datę wstąpienia do służby;
4) zajmowane stanowisko służbowe;
5) posiadany stopień Straży Marszałkowskiej, datę mianowania na stopień oraz stopień według etatu;
6) informację o posiadanym wykształceniu;
7) informację o przeszkoleniu zawodowym;
8) informacje dotyczące opinii służbowej;
9) wskazanie stopnia, na który ma być mianowany;
10) uzasadnienie;
11) datę sporządzenia wniosku;
12) pieczęć imienną i podpis wnioskodawcy.
check_circle
check_circle