
Formularz obowiązuje od dnia 15 sierpnia 2025 r.
— Dz.U. 2025, poz. 1042
stanowi załącznik do rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 23 lipca 2025 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie nadzoru administracyjnego nad działalnością administracyjną sądów powszechnych
📝 Wzór dostępny do pobrania w interaktywnym formacie MS Word
Informację roczną o działalności sądów na obszarze apelacji udostępniamy w formacie MS Word. Dokument jest przeznaczony dla prezesów sądów apelacyjnych do sporządzania rocznych sprawozdań z działalności sądów funkcjonujących w ich okręgu.
Formularz został zaktualizowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 23 lipca 2025 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie nadzoru administracyjnego nad działalnością administracyjną sądów powszechnych (Dz.U. 2025, poz. 1042). Nowy wzór informacji rocznej określony jest w załączniku do rozporządzenia i obowiązuje od dnia 15 sierpnia 2025 r.
Najważniejszą zmianą jest wprowadzenie obowiązku sporządzania informacji rocznej wyłącznie w postaci elektronicznej. Zgodnie z nowym § 25 rozporządzenia, informację roczną należy:
Formularz jest wykorzystywany przez prezesów sądów apelacyjnych do składania rocznych sprawozdań z działalności sądów działających na obszarze apelacji w zakresie powierzonych im zadań nadzorczych. Informacja roczna po zaopiniowaniu przez zgromadzenie ogólne sędziów apelacji jest przedkładana Ministrowi Sprawiedliwości nie później niż do końca kwietnia każdego roku.
Wzór jest dostępny w interaktywnym formacie MS Word, co umożliwia łatwe wypełnianie i edycję dokumentu elektronicznie.
Data wejścia w życie: 15 sierpień 2025 r.
Podstawa prawna: Dz.U. 2025, poz. 1042
check_circle
check_circle