Menu

Łączne sprawozdanie finansowe komitetu wyborczego, który zarejestrował kandydata na wójta, burmistrza, prezydenta miasta oraz listę kandydatów na radnych

03
kwi

Łączne sprawozdanie finansowe komitetu wyborczego, który zarejestrował kandydata na wójta, burmistrza, prezydenta miasta oraz listę kandydatów na radnych

Łączne sprawozdanie finansowe komitetu wyborczego, który zarejestrował kandydata na wójta, burmistrza, prezydenta miasta oraz listę kandydatów na radnych

Na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 26 marca 2024 r. w sprawie łącznego sprawozdania finansowego komitetu wyborczego, który zarejestrował kandydata na wójta, burmistrza, prezydenta miasta oraz listę kandydatów na radnych, publikujemy wzór formularza łącznego sprawozdanie finansowe komitetu wyborczego, który zarejestrował kandydata na wójta, burmistrza, prezydenta miasta oraz listę kandydatów na radnych w interaktywnym formacie PDF. Formularz obowiązuje od dnia 3 kwietnia 2024 r.

Uchylony akt prawny: Dz.U. 2019, poz. 1633
Uchylający akt prawny: Dz.U. 2024, poz. 489


Dz.U. 2024, poz. 489


Załącznik 1
Łączne sprawozdanie finansowe komitetu wyborczego, który zarejestrował kandydata na wójta, burmistrza, prezydenta miasta oraz listę kandydatów na radnych


Do łącznego sprawozdania finansowego komitetu wyborczego, który zarejestrował kandydata na wójta, burmistrza, prezydenta miasta oraz listę kandydatów na radnych, należy załączyć następujące dokumenty:

  1. Sprawozdanie biegłego rewidenta, chyba że zachodzą przesłanki wyłączające obowiązek sporządzenia takiego sprawozdania, o których mowa w art. 142 § 3 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy.
  2. Rejestry, które obejmują:
    a) rejestr kredytów zaciągniętych przez komitet wyborczy,
    b) rejestr wpłat od osób fizycznych na rzecz komitetu wyborczego o wartości przekraczającej łącznie od jednej osoby fizycznej kwotę minimalnego wynagrodzenia za pracę.
  3. Dokumenty umożliwiające weryfikację informacji podanych w łącznym sprawozdaniu, uporządkowane chronologicznie, począwszy od najwcześniejszego zdarzenia gospodarczego, w tym:
    a) historię rachunku bankowego, na którym są gromadzone środki finansowe komitetu wyborczego,
    b) protokoły komisyjnej wyceny usług świadczonych nieodpłatnie na rzecz komitetu wyborczego, w tym dokumenty potwierdzające przyjęcie świadczeń niepieniężnych, umowy ze świadczącymi oraz ich oświadczenia,
    c) umowy, faktury, rachunki i inne dokumenty dotyczące kosztów i wydatków komitetu wyborczego,
    d) pokwitowania odbioru materiałów wyborczych przez komitet wyborczy,
    e) umowę rachunku bankowego, na którym są gromadzone środki finansowe komitetu wyborczego,
    f) umowy kredytu,
    g) umowy poręczenia kredytu,
    h) inne dokumenty umożliwiające weryfikację informacji podanych w łącznym sprawozdaniu.

    group_work Pliki cookie