Drogi Użytkowniku,

klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” lub kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się, aby serwis iform.pl z siedzibą w Warszawie przy ul. Elegijna 20 przetwarzał Twoje dane osobowe zapisywane w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych. Informujemy, że nie jesteście Państwo profilowani. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.

Informujemy także, że korzystając z serwisu iform.pl, wyrażasz zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii. Jeżeli nie zmienisz ustawień Twojej przeglądarki, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Więcej w Polityce Plików Cookies.

Więcej o przetwarzaniu danych osobowych przez iform.pl, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w dziale Polityka prywatności i RODO.

Menu

Łączne sprawozdanie finansowe komitetu wyborczego, który zarejestrował kandydata na wójta, burmistrza, prezydenta miasta oraz listę kandydatów na radnych

03
kwi

Łączne sprawozdanie finansowe komitetu wyborczego, który zarejestrował kandydata na wójta, burmistrza, prezydenta miasta oraz listę kandydatów na radnych

Łączne sprawozdanie finansowe komitetu wyborczego, który zarejestrował kandydata na wójta, burmistrza, prezydenta miasta oraz listę kandydatów na radnych

Na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 26 marca 2024 r. w sprawie łącznego sprawozdania finansowego komitetu wyborczego, który zarejestrował kandydata na wójta, burmistrza, prezydenta miasta oraz listę kandydatów na radnych, publikujemy wzór formularza łącznego sprawozdanie finansowe komitetu wyborczego, który zarejestrował kandydata na wójta, burmistrza, prezydenta miasta oraz listę kandydatów na radnych w interaktywnym formacie PDF. Formularz obowiązuje od dnia 3 kwietnia 2024 r.

Uchylony akt prawny: Dz.U. 2019, poz. 1633
Uchylający akt prawny: Dz.U. 2024, poz. 489


Dz.U. 2024, poz. 489


Załącznik 1
Łączne sprawozdanie finansowe komitetu wyborczego, który zarejestrował kandydata na wójta, burmistrza, prezydenta miasta oraz listę kandydatów na radnych


Do łącznego sprawozdania finansowego komitetu wyborczego, który zarejestrował kandydata na wójta, burmistrza, prezydenta miasta oraz listę kandydatów na radnych, należy załączyć następujące dokumenty:

  1. Sprawozdanie biegłego rewidenta, chyba że zachodzą przesłanki wyłączające obowiązek sporządzenia takiego sprawozdania, o których mowa w art. 142 § 3 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy.
  2. Rejestry, które obejmują:
    a) rejestr kredytów zaciągniętych przez komitet wyborczy,
    b) rejestr wpłat od osób fizycznych na rzecz komitetu wyborczego o wartości przekraczającej łącznie od jednej osoby fizycznej kwotę minimalnego wynagrodzenia za pracę.
  3. Dokumenty umożliwiające weryfikację informacji podanych w łącznym sprawozdaniu, uporządkowane chronologicznie, począwszy od najwcześniejszego zdarzenia gospodarczego, w tym:
    a) historię rachunku bankowego, na którym są gromadzone środki finansowe komitetu wyborczego,
    b) protokoły komisyjnej wyceny usług świadczonych nieodpłatnie na rzecz komitetu wyborczego, w tym dokumenty potwierdzające przyjęcie świadczeń niepieniężnych, umowy ze świadczącymi oraz ich oświadczenia,
    c) umowy, faktury, rachunki i inne dokumenty dotyczące kosztów i wydatków komitetu wyborczego,
    d) pokwitowania odbioru materiałów wyborczych przez komitet wyborczy,
    e) umowę rachunku bankowego, na którym są gromadzone środki finansowe komitetu wyborczego,
    f) umowy kredytu,
    g) umowy poręczenia kredytu,
    h) inne dokumenty umożliwiające weryfikację informacji podanych w łącznym sprawozdaniu.