Menu

27
lip

Wniosek o wydanie karty kombatanta dla członka Korpusu Weteranów Walk o Niepodległość Rzeczypospolitej Polskiej

Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 lipca 2019 r. w sprawie wzoru karty kombatanta i wniosku o jej wydanie oraz trybu jej wydawania i zwrotu.

Kartę kombatanta wydaje się na wniosek członka Korpusu Weteranów Walk o Niepodległość Rzeczypospolitej Polskiej złożony w Urzędzie do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych. Karta kombatanta wydawana jest niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia złożenia wniosku.

Wniosek o wydanie karty kombatanta składa się:

1) za pośrednictwem przedsiębiorcy uprawnionego do wykonywania działalności pocztowej w obrocie krajowym lub zagranicznym, na adres Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych albo

2) za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym na adres elektroniczny Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych, albo

3) osobiście lub za pośrednictwem osoby upoważnionej w siedzibie Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych.


Dz.U. 2019, poz. 1391

Pobierz załącznik
Wniosek o wydanie karty kombatanta dla członka Korpusu Weteranów Walk o Niepodległość Rzeczypospolitej Polskiej


Formularze branżowe > Urzędowe > Nagrody i Odznaczenia

group_work Pliki cookie