Wniosek o wydanie karty kombatanta dla członka Korpusu Weteranów Walk o Niepodległość Rzeczypospolitej Polskiej
Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 lipca 2019 r. w sprawie wzoru karty kombatanta i wniosku o jej wydanie oraz trybu jej wydawania i zwrotu.
Kartę kombatanta wydaje się na wniosek członka Korpusu Weteranów Walk o Niepodległość Rzeczypospolitej Polskiej złożony w Urzędzie do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych. Karta kombatanta wydawana jest niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia złożenia wniosku.
Wniosek o wydanie karty kombatanta składa się:
1) za pośrednictwem przedsiębiorcy uprawnionego do wykonywania działalności pocztowej w obrocie krajowym lub zagranicznym, na adres Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych albo
2) za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym na adres elektroniczny Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych, albo
3) osobiście lub za pośrednictwem osoby upoważnionej w siedzibie Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych.
Dz.U. 2019, poz. 1391
Pobierz załącznik
Wniosek o wydanie karty kombatanta dla członka Korpusu Weteranów Walk o Niepodległość Rzeczypospolitej Polskiej