OBSŁUGA KLIENTA +48 608 436 383 | [email protected] |
0item(s)

Nie masz produktów w koszyku.

Produkt dodany do Twojego koszyka..
  • Zestaw Certum Standard Zestaw Certum Standard

Zestaw Standard (Szafir)

Oceń ten produkt jako pierwszy

Krótki opis

Zestaw Standard to urządzenie dzięki któremu złożysz bezpieczny podpis elektroniczny. Okres ważności: 1 rok lub 2 lata.

W skład zestawu wchodzi:
     ● certyfikat kwalifikowany ważny 1 rok lub 2 lata;
     ● karta kryptograficzna CryptoCard Carbon z licencją na CryptoCard Suite;
     ● czytnik kart kryptograficznych OMNIKEY 3021;
     ● aplikacja Szafir do składania podpisów elektronicznych.

239,00 zł  (293,97 zł brutto)

Dostępność: W magazynie

* wymagane pola

239,00 zł  (293,97 zł brutto)

Szczegóły

NOWY ZESTAW SZAFIR STANDARD (Podpis Kwalifikowany)


Procedura uzyskania podpisu elektronicznego:

1. Pobierz interaktywny kwestionariusz subskrybenta;

Kwestionariusz Subskrybenta

2. Wypełnij na komputerze i odeślij na adres e-mail: [email protected];

3. Zaraz po otrzymaniu wypełnionego kwestionariusza, skontaktujemy się z Państwem telefonicznie celem ustalenia szczegółów zamówienia;

4. Na podstawie danych wprowadzonych do kwestionariusza wystawimy i prześlemy drogą mailową fakturę proforma, którą prosimy niezwłocznie opłacić. Procedurę uzyskania podpisu elektronicznego rozpoczynamy w momencie zaksięgowania przelewu na naszym koncie. W celu przyspieszenia procedury, prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu;

5. Realizujemy w Państwa imieniu proces uzyskania podpisu elektronicznego;

6. Osoba ubiegająca się o podpis, otrzymuje na podany w kwestionariuszu adres email, powiadomienie od KIR o możliwości odbioru gotowego zestawu.


Dostawa / Odbiór zestawu:

Usługi certyfikacyjne świadczymy dla klientów w całej Polsce. Szybkość realizacji zamówienia uzależniona jest od lokalizacji klienta.

  • Warszawa i okolice:.
    TRYB EKSPRES.
    - zamówienie zrealizowane jest na następny dzień od dokonania wpłaty lub dostarczenia potwierdzenia przelewu. W przypadku złożenia zamówienia we wczenych godzinach porannych istnieje szansa przygotowania zestawu do odbioru jeszcze tego samego dnia. Odebrany certyfikat gotowy jest do użycia już w dniu odbioru.
    Podpis elektroniczny odbieramy jedynie za okazaniem dowodu osobistego w siedzibie Krajowej Izby Rozliczeń (KIR) przy ul. Pileckiego 65 w Warszawie.

    TRYB NORMALNY
    -.zamównie realizowane jest w ciągu 5 dni roboczych od dokonania wpłaty. Podpis elektroniczny odbieramy jak w przypadku trybu ekspres za okazaniem dowodu osobistego w siedzibie KIR przy ul. Pileckiego 65 w Warszawie.
    DOJAZD DO KLIENTA -.polecamy cały zakres usług certyfikacyjnych w siedzibie klienta: dostarczenie zestawu, instalacja oraz szkolenie w zakresie e-podpisu, jak również wsparcie w przypadku konieczności podpisania wskazanego przez klienta dokumentu przy użyciu certyfikatu. Cena uzależniona od lokalizacji klienta i zakresu usługi.
  • Cała Polska:.
    TRYB EKSPRES- zamówienie realizowane jest w ciągu 2-3 dni roboczych od dnia dokonania wpłaty na terenie całego kraju. Zestaw można odebrać za okazaniem dowodu osobistego w jednej z 12 placówek KIR, lub w jednym z ponad 700 banków spółdzielczych w całym kraju. Punkt odbioru uzgadniamy indywidualnie z klientem w trakcie realizacji zamówienia. Odebrany certyfikat gotowy jest do użycia w dniu odbioru.
    TRYB NORMALNY -.zamówienie realizowane jest w ciągu 5 dni roboczych od dnia dokonania wpłaty na terenie całego kraju. Odbiór zestawu jest możliwy za okazaniem dowodu osobistego w jednej z 12 placówek KIR, lub w jednym z ponad 700 banków spółdzielczych w całym kraju. 

 Zastosowanie podpisu elektronicznego:

  • Składanie e-deklaracji podatkowych, e-sprawozdań, plików JPK
  • Składania sprawozdań finansowych do KRS (e-sprawozdania)
  • Kontakty drogą elektroniczną z ZUSem (w programie Płatnik)
  • Zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej
  • Udział w aukcjach i przetargach elektronicznych
  • Uwierzytelnianie podpisem elektronicznym e-zwolnień
  • Dla aptek - przekazywanie danych o obrocie produktami leczniczymi do GIF (ZSMOP)
  • Zakłady Opieki Zdrowotnej - sporządzanie dokumentacji medycznej w formie elektronicznej
  • Kontakt z urzędami administracji publicznej / E-wnioski
  • Podpisywanie faktur elektronicznych
  • Składanie pism procesowych w sądowym postępowaniu upominawczym
  • Komunikacja w obrębie platformy ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej)
  • składanie formularzy do KIO (Krajowej Izby Odwoławczej)
  • składanie wniosków i pozyskiwanie wypisów do KRSu
  • korespondencja z GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych)
  1. Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą wystawiać opinie. Proszę, zalogować się lub zarejestrować.

Zaloguj