Drogi Użytkowniku,
klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” lub kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się, aby serwis iform.pl z siedzibą w Warszawie przy ul. Elegijna 20 przetwarzał Twoje dane osobowe zapisywane w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych. Informujemy, że nie jesteście Państwo profilowani. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.
Informujemy także, że korzystając z serwisu iform.pl, wyrażasz zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii. Jeżeli nie zmienisz ustawień Twojej przeglądarki, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Więcej w Polityce Plików Cookies.
Więcej o przetwarzaniu danych osobowych przez iform.pl, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w dziale Polityka prywatności i RODO.
Formularz obowiązuje od dnia 22 maja 2023 r.
— Dz.U. 2023, poz. 974 (załączniki 9-21)
stanowią załączniki nr 9-21 do rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 maja 2023 r. w sprawie określenia wzorów urzędowych formularzy wniosków o wpis do rejestru fundacji rodzinnych oraz sposobu i miejsca ich udostępniania.
Lista załączników dostępnych do zakupu w formacie PDF:
Załącznik 9
RFR-WA Załącznik do wniosku o rejestrację fundacji rodzinnej w rejestrze fundacji rodzinnych
Załącznik 10
RFR-WB Załącznik do wniosku o rejestrację fundacji rodzinnej w rejestrze fundacji rodzinnych (CZŁONKOWIE ZGROMADZENIA BENEFICJENTÓW)
Załącznik 11
RFR-WL Załącznik do wniosku o rejestrację lub o zmianę danych fundacji rodzinnej w rejestrze fundacji rodzinnych (PEŁNOMOCNIK FUNDACJI RODZINNEJ)
Załącznik 12
RFR-WK Załącznik do wniosku o rejestrację lub o zmianę danych fundacji rodzinnej w rejestrze fundacji rodzinnych (ZARZĄD / RADA NADZORCZA FUNDACJI RODZINNEJ)
Załącznik 13
RFR-WM Załącznik do wniosku o rejestrację lub o zmianę danych fundacji rodzinnej w rejestrze fundacji rodzinnych (PRZEDMIOT WYKONYWANEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ PRZEZ FUNDACJĘ RODZINNĄ)
Załącznik 14
RFR-ZA Załącznik do wniosku o zmianę danych w rejestrze fundacji rodzinnych (ZMIANA – JEDNOSTKI TERENOWE FUNDACJI RODZINNEJ)
Załącznik 15
RFR-ZB Załącznik do wniosku o zmianę danych w rejestrze fundacji rodzinnych (ZMIANA ‒ CZŁONKOWIE ZGROMADZENIA BENEFICJENTÓW)
Załącznik 16
RFR-ZK Załącznik do wniosku o zmianę danych w rejestrze fundacji rodzinnych (ZMIANA – ZARZĄD / RADA NADZORCZA FUNDACJI RODZINNEJ)
Załącznik 17
RFR-ZL Załącznik do wniosku o zmianę danych w rejestrze fundacji rodzinnych (ZMIANA – PEŁNOMOCNIK FUNDACJI RODZINNEJ)
Załącznik 18
RFR-ZN Załącznik do wniosku o zmianę danych w rejestrze fundacji rodzinnych (SPRAWOZDANIA FINANSOWE I INNE DOKUMENTY)
Załącznik 19
RFR-ZR Załącznik do wniosku o zmianę danych w rejestrze fundacji rodzinnej (LIKWIDATOR, ZARZĄDCA, SYNDYK, OSOBA POWOŁANA W TOKU POSTĘPOWANIA UPADŁOŚCIOWEGO DO REPREZENTOWANIA UPADŁEGO)
Załącznik 20
RFR-ZM Załącznik do wniosku o zmianę danych w rejestrze fundacji rodzinnych (ZMIANA – PRZEDMIOT WYKONYWANEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ PRZEZ FUNDACJĘ RODZINNĄ)
Załącznik 21
RFR-ZY Załącznik do wniosku o zmianę danych w rejestrze fundacji rodzinnych (NUMER IDENTYFIKACYJNY REGON, NUMER IDENTYFIKACJI PODATKOWEJ NIP)
Formularze obowiązują od dnia 22 maja 2023 r.
Podstawa prawna: Dz.U. 2023, poz. 974
check_circle
check_circle