Nie masz produktów w koszyku.
Portal Signform.pl powstał w 2000 roku. Owocem dwóch dekad pracy, przy aktywnym współudziale tysięcy naszych klientów, jest zgromadzony w ramach jednego serwisu, największy zbiór formularzy w Polsce, liczący ponad 8 000 wzorów, z bardzo szerokiego zakresu tematycznego, poczynając od tak popularnych dokumentów jak:
W zależności od specyfiki każdego wzoru, dokumenty zamieszczone w naszym serwisie udostępniamy w trzech podstawowych formatach :
* dotyczy Pakietu Max.
Dostęp do bazy formularzy przypisany jest do konta użytkownika (e-mail + hasło), na które została wykupiona subskrypcja. Pobieranie dokumentów możliwe jest z dowolnej lokalizacji po wcześniejszym zalogowaniu. Niemożliwe jest równoległe logowanie na jedno konto przez dwóch lub więcej użytkowników. W przypadku potrzeby udzielenia dostępu do bazy dla więcej niż jednego konta użytkownika, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Aby korzystać z pełnej funkcjonalności wszystkich typów formularzy, rekomendowany jest komputer PC z oprogramowaniem Microsoft Office 2003 lub późniejszym (2007, 2010, 2013, 2016, 365, 2019 itd.) wraz z bezpłatnym oprogramowaniem Adobe Reader. Formularze podatkowe w Excelu wymagają pakietu MS Office, jednakże w przypadku wielu pozostałych dokumentów wystarczające może być bezpłatne oprogramowanie OpenOffice lub LibreOffice, jednakże nie gwarantujemy właściwego wyglądu formularzy, jak i pełnej funkcjonalności przy użyciu wspomnianych darmowych pakietów biurowych.
Na komputerach typu MAC, funkcjonalność formularzy podatkowych w Excelu będzie ograniczona - nie będą działały makra. Niestety nie ma kompatybilności między kodem VBA na komputerach PC a MAC.
Po dokonaniu płatności, klient otrzymuje mail automatycznie generowany przez system, zawierający link przekierowujący do serwisu w celu pobrania pliku. Zakupiony formularz jest dostępny do pobrania przez 3 godziny od momentu dokonania płatności. Po upływie tego czasu, gdy pliku nie udało się pobrać, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Prześlemy dokument drogą mailową.
1. Logujemy na konto użytkownika (prawy górny róg strony); 2. W panelu klienta (po lewej stronie), wybieramy 'Subskrypcje formularzy';3. Po prawej stronie w tabelce, widnieją dane odnośnie zakupionego pakietu;4. Wybieramy 'Zobacz szczegóły', w oknie 'Informacje' wskazana jest dostępna ilość pobrań.
W przypadku niewykorzystania przysługujących pobrań przez rok od dnia zakupu, przedłużając dostęp na kolejny rok, niewykorzystane pobrania sumują się z dostępnymi pobraniami nowego pakietu, jeśli przedłużenie pakietu na następny rok nastąpi w miesiącu w którym wygasł poprzedni dostęp.
Oznacza to, że ktoś aktualnie jest zalogowany na danym koncie lub ostatnia sesja, kilka lub kilkanaście minut temu nie została zakończona poprzez wylogowanie, lecz zamknięcie zakładki przeglądarki. Efektem jest to, że na serwerze poprzednia sesja wciąż jest aktywna. Wówczas proszę poczekać od kilku do kilkunastu minut aż wygaśnie, wtedy ponowne zalogowanie będzie możliwe.
Należy zalogować się na konto do którego przypisana jest subskrypcja, wyszukać interesujący nas formularz. W sekcji 'Format formularza' klikamy niebieski przycisk 'Pobierz z subskrypcji'. Dokument pobiera się na dysk twardy użytkownika.
Ogromna większość formularzy w serwisie zablokowana jest bez hasła. Jest to tryb, który pozwala wypełnić dokument na komputerze - użytkownik ma dostęp do pól tekstowych formularza. Gdy klient ma chęć lub potrzebę dokonania modyfikacji, przystosowania dokumentu do swoich potrzeb, może to zrobić we własnym zakresie poprzez odblokowanie formularza, uzyskując do niego pełny dostęp.
MS WORD: na wstążce klikamy zakładkę 'RECENZJA' > 'Ogranicz edytowanie'. Po prawej stronie programu MS Word pojawiła się kolumna, na jej dole klikamy przycisk 'Zatrzymaj ochronę'.
MS EXCEL: na wstążce klikamy zakładkę 'RECENZJA' > 'Nie chroń arkusza'.
PDF: niestety w przypadku plików PDF nie ma możliwości odblokowania i modyfikacji dokumentu.
W tym celu zdecydowanie zalecamy użycie wyszukiwarki zlokalizowanej w prawym-górnym rogu strony. Baza zawiera ponad 8 000 różnych formularzy, w związku z tym struktura katalogów jest bardzo rozbudowana. Chcąc znaleźć interesujący nas wzór, najwygodniej wpisać jego tytuł, lub chociażby część jego tytułu, np. niektóre wyrazy składające się na nazwę formularza.