Drogi Użytkowniku,

klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” lub kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się, aby serwis iform.pl z siedzibą w Warszawie przy ul. Elegijna 20 przetwarzał Twoje dane osobowe zapisywane w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych. Informujemy, że nie jesteście Państwo profilowani. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.

Informujemy także, że korzystając z serwisu iform.pl, wyrażasz zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii. Jeżeli nie zmienisz ustawień Twojej przeglądarki, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Więcej w Polityce Plików Cookies.

Więcej o przetwarzaniu danych osobowych przez iform.pl, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w dziale Polityka prywatności i RODO.

      RFR-Z63 Wniosek o zmianę danych w rejestrze fundacji rodzinnych (Zarząd komisaryczny / Zarząd przymusowy)

      RFR-Z63 Wniosek o zmianę danych w rejestrze fundacji rodzinnych (Zarząd komisaryczny / Zarząd przymusowy)

      Formularz obowiązuje od dnia 22 maja 2023 r.
      — Dz.U. 2023, poz. 974 (załącznik 5)

      12,00 zł
      (14,76 zł brutto)

      Okres zgodności z przepisami prawa

      Zakup w pakiecie

      Opis pakietu

      Umożliwia dostęp do bazy ponad 8 tys. formularzy z bardzo szerokiego zakresu tematycznego na bieżąco aktualizowanej na podstawie pojawiających się każdego dnia roboczego, na stronach Rządowego Centrum Legislacji aktów prawnych. Formularze dostępne są w trzech popularnych formatach: PDF, MS Word, MS Excel.


      Szczegóły pakietu

      Ilość pobrań: 10
      Czas dostępu: 182 dni
      Koszt: 79,00 zł netto

      Opis pakietu

      Umożliwia dostęp do bazy ponad 8 tys. formularzy z bardzo szerokiego zakresu tematycznego na bieżąco aktualizowanej na podstawie pojawiających się każdego dnia roboczego, na stronach Rządowego Centrum Legislacji aktów prawnych. Formularze dostępne są w trzech popularnych formatach: PDF, MS Word, MS Excel.


      Szczegóły pakietu

      Ilość pobrań: 20
      Czas dostępu: 365 dni
      Koszt: 129,00 zł netto

      Opis pakietu

      Umożliwia dostęp do bazy ponad 8 tys. formularzy z bardzo szerokiego zakresu tematycznego na bieżąco aktualizowanej na podstawie pojawiających się każdego dnia roboczego, na stronach Rządowego Centrum Legislacji aktów prawnych. Formularze dostępne są w trzech popularnych formatach: PDF, MS Word, MS Excel.


      Szczegóły pakietu

      Ilość pobrań: 50
      Czas dostępu: 365 dni
      Koszt: 299,00 zł netto

      Opis pakietu

      Umożliwia dostęp do bazy ponad 8 tys. formularzy z bardzo szerokiego zakresu tematycznego na bieżąco aktualizowanej na podstawie pojawiających się każdego dnia roboczego, na stronach Rządowego Centrum Legislacji aktów prawnych. Formularze dostępne są w trzech popularnych formatach: PDF, MS Word, MS Excel.


      Szczegóły pakietu

      Ilość pobrań: bez limitu pobrań
      Czas dostępu: 365 dni
      Koszt: 389,00 zł netto

      Opis

      RFR-Z63 Wniosek o zmianę danych w rejestrze fundacji rodzinnych (Zarząd komisaryczny / Zarząd przymusowy)

      stanowi załącznik nr 5 do rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 maja 2023 r. w sprawie określenia wzorów urzędowych formularzy wniosków o wpis do rejestru fundacji rodzinnych oraz sposobu i miejsca ich udostępniania

      Jeśli wniosek dotyczy ustanowienia zarządu komisarycznego lub zarządu przymusowego, lub osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego, w celu wykreślenia dotychczasowego organu reprezentacji, należy wypełnić załącznik RFR-ZK „Zmiana – zarząd/rada nadzorcza fundacji rodzinnej.

      Jeśli wniosek dotyczy wykreślenia informacji o zarządzie komisarycznym lub o zarządzie przymusowym, lub osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego, w celu wpisania informacji o powołanym organie reprezentacji, należy wypełnić załącznik RFR-WK „Zarząd/rada nadzorcza fundacji rodzinnej”.

      Jeśli istnieje potrzeba wpisania informacji o większej liczbie osób pełniących funkcję zarządcy, należy wypełnić załącznik RFRZR "Likwidator, zarządca, osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego".

      W celu wpisania informacji (jeśli wcześniej nie była zgłaszana) o posiadanym przez fundację rodzinna numerze REGON, należy wypełnić załącznik RFR-ZY „Numer identyfikacyjny REGON, numer identyfikacji podatkowej NIP”.

      Data wejścia w życie: 22 maj 2023 r.
      Podstawa prawna: Dz.U. 2023, poz. 974