Drogi Użytkowniku,

klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” lub kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się, aby serwis iform.pl z siedzibą w Warszawie przy ul. Elegijna 20 przetwarzał Twoje dane osobowe zapisywane w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych. Informujemy, że nie jesteście Państwo profilowani. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.

Informujemy także, że korzystając z serwisu iform.pl, wyrażasz zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii. Jeżeli nie zmienisz ustawień Twojej przeglądarki, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Więcej w Polityce Plików Cookies.

Więcej o przetwarzaniu danych osobowych przez iform.pl, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w dziale Polityka prywatności i RODO.

Podpis elektroniczny


Bezpieczny certyfikat kwalifikowany z bezpłatnym
fachowym wsparciem zamów już dziś

zalety-oferty

Zapoznaj się z zaletami naszej unikalnej oferty:

  • Warszawa lub okolice - Zamów zestaw z certyfikatem kwalifikowanym dziś, odbierz następnego dnia w siedzibie KIR na ul. Cypryjska 72, lub nawet jeszcze w dniu samego zamówienia, jeśli złożyłeś je we wczesnych godzinach porannych. Jeśli sobie tego życzysz, całą procedurę od początku do końca przeprowadzimy zdalnie, zamów usługę dojazdu, dostarczymy zestaw do wskazanej przez Ciebie lokalizacji;
  • Cała Polska - Zamówienia z obszaru całej Polski realizujemy do 3 dni od dnia złożenia zamówienia. Zestaw z certyfikatem dostarczymy blisko miejsca Twojego zamieszkania, do jednej z 12 placówek KIR, lub jednego z ponad 700 banków spółdzielczych w całym kraju. Podczas realizacji zamówienia ustalimy najdogodniejszy dla Ciebie punkt odbioru.

Dokonując zakupu zestawu do podpisu elektronicznego otrzymujesz bezplatnie:

podpis elektroniczny cena
  1. Pobierz interaktywny kwestionariusz subskrybenta
  2. Wypełnij na komputerze i odeślij na adres e-mail: robert.borkowski@signform.pl
  3. Zaraz po otrzymaniu wypełnionego kwestionariusza, skontaktujemy się z Państwem telefonicznie celem ustalenia szczegółów zamówienia;
  4. Na podstawie danych wprowadzonych do kwestionariusza wystawimy i prześlemy drogą mailową fakturę proforma, którą prosimy opłacić. Procedurę uzyskania podpisu elektronicznego rozpoczynamy w momencie zaksięgowania przelewu na naszym koncie. W celu przyspieszenia procedury, prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu;
  5. Realizujemy w Państwa imieniu proces uzyskania certyfikatu;
  6. Osoba ubiegająca się o podpis, otrzymuje na podany w kwestionariuszu adres e-mail, powiadomienie o możliwości odbioru gotowego do użycia zestawu.
nowy podpis elektroniczny

Zestaw do podpisu elektronicznego używany m.in. do składania e-deklaracji podatkowych, e-sprawozdań, kontaktów z ZUS, wysyłki JPK itd.

Odnowienie podpisu elektronicznego

Nie zwlekaj - już dziś odnów Twój podpis elektroniczny (certyfikat kwalifikowany) on-line przed upływem terminu jego ważności!

podpis elektroniczny kwalifikowany

Bezpieczny podpis elektroniczny dla każdej firmy - szybko i wygodnie już dziś zamów podpis elektroniczny od ręki

Zastosowanie podpisu elektronicznego:
  • Składanie e-deklaracji podatkowych, e-sprawozdań, plików JPK;
  • Składania sprawozdań finansowych do KRS (e-sprawozdania);
  • Kontakty drogą elektroniczną z ZUSem (w programie Płatnik);
  • Zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej;
  • Udział w aukcjach i przetargach elektronicznych;
  • Uwierzytelnianie podpisem elektronicznym e-zwolnień;
  • Dla aptek - przekazywanie danych o obrocie produktami leczniczymi do GIF (ZSMOP);
  • Zakłady Opieki Zdrowotnej - sporządzanie dokumentacji medycznej w formie elektronicznej;
  • Kontakt z urzędami administracji publicznej / E-wnioski;
  • Podpisywanie faktur elektronicznych;
  • Składanie pism procesowych w sądowym postępowaniu upominawczym;
  • Komunikacja w obrębie platformy ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej);
  • Składanie formularzy do KIO (Krajowej Izby Odwoławczej);
  • Składanie wniosków i pozyskiwanie wypisów do KRSu;
  • korespondencja z GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych);

Masz pytania dotyczące
Podpisu elektronicznego?

Skontaktuj się z nami:

Infolinia: +48 608 43 63 83