Nie masz produktów w koszyku.
które świadczymy od ponad 15 lat, z niezmiennie wysoką jakością
rozwiązujący najbardziej złożone problemy naszych klientów
Stanie w długich kolejkach w urzędach to przede wszystkim duża strata czasu, na którą nie każdy może sobie pozwolić. Wiele kwestii urzędowych można załatwić za pośrednictwem internetu, jednak niezbędny jest do tego bezpieczny podpis elektroniczny (kwalifikowany). Powszechny dostęp do sieci, jak również do skrzynki e-mail umożliwił wysyłanie wielu dokumentów drogą elektroniczną, jednak część z nich, choć mogą być dostarczane drogą online, wymagają podpisu danej osoby lub też innej formy, która poświadczy jej tożsamość. To właśnie między innymi dlatego powstał e-podpis, którego cena nie jest tak wysoka jak może się to wydawać. Zachęcamy do skorzystania z naszych usług mieszkańców miasta Warszawa i nie tylko.
Nie każdy wie, że ustawa o tej formie uwierzytelniania obowiązuje w naszym kraju już od 2001 roku. To właśnie zgodnie z nią każda osoba oraz podmiot w Polsce może bez problemu używać tego właśnie narzędzia zarówno w kontaktach z firmami, instytucjami, jak również urzędami. To niezwykle wygodne rozwiązanie, którym interesuje się coraz więcej osób poszukujących wygodnych form przesyłania dokumentów drogą elektroniczną.
Wszystkim osobom zainteresowanym tą formą wirtualnego bezpieczeństwa, proponujemy zapoznania się z naszymi ofertami promocyjnymi. Nowy zestaw certum mini - 2 lata + jednolity plik kontrolny to koszt zaczynający się od 429 złotych. Kupując ten produkt otrzymują Państwo zestaw certum plus jpk_vat z licencją ważności do 31 grudnia 2018. Natomiast odnowienie podpisu – 2 lata + jednolity plik kontrolny to cena zaczynająca się od 289 złotych. Kupując ten produkt otrzymują Państwo także jpk_vat z licencją ważności do 31 grudnia 2018.
E-podpis kwalifikowany jest odpowiednio przetworzonym zbiorem danych, które mogą potwierdzić tożsamość danej osoby lub też konkretnego podmiotu. W praktyce oznacza to, że można bez problemu umieszczać go przede wszystkim w przypadku elektronicznej wymiany oraz podpisywania dokumentów. Dzięki temu rozwiązaniu, będą mogli Państwo wysyłać dokumentację do instytucji, banków, jak i urzędów bez konieczności wychodzenia z domu.
Wszystkim osobom zainteresowanym proponujemy zapoznanie się z naszą ofertą.