Robert +48 608 436 383 | Kamila +48 608 436 384 | [email protected] |
0item(s)

Nie masz produktów w koszyku.

Produkt dodany do Twojego koszyka..
 
nowy podpis elektroniczny
 

NOWY PODPIS ELEKTRONICZNY

Podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą certyfikatu jest zawsze traktowany jak podpis własnoręczny
 
 
 
 
 

 
podpis elektroniczny pytania
 

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

PRZYDATNE INFORMACJE NT. INSTALACJI I OBSŁUGI PODPISU ELEKTRONICZNEGO
 

WYBIERZ NAJBARDZIEJ ODPOWIADAJĄCY CI ZESTAW PODPISU ELEKTRONICZNEGO

Każdy zestaw zawiera:

  • certyfikat kwalifikowany
  • czytnik kart
  • kartę kryptograficzną

Funkcjonalność wszystkich zestawów jest taka sama, różni je tylko okres ważności Podpisu Elektronicznego (1 rok, lub 2 lata), oraz sam wygląd czytnika kart.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI W CELU UMÓWIENIA MOBILNEGO OPERATORA

Mobilny Operator, dostarczy Twój zestaw z Podpisem Elektronicznym.

INFOLINIA: +48 600 928 533, +48 608 436 384

MOBILNY OPERATOR POJAWI SIĘ W UMÓWIONYM DNIU I MIEJSCU

Mobilny Operator dostarczy Twój zestaw z Podpisem Elektronicznym na terenie Warszawy. Przygotuje umowę i pozostałe dokumenty niezbędne w procesie uzyskania Certyfikatu Kwalifikowanego, Potwierdzi Twoją tożsamość, Prześle dokumenty do Centrum Certyfikacji, Aktywuje Twój Certyfikat Kwalifikowany i wgra go na Kartę Kryptograficzną. W ten sposób szybko, bo nawet w 30 minut uzyskasz Podpis Elektroniczny nie wychodząc z biura.

Na koniec przeprowadzi szkolenie z używania Podpisu Elektronicznego.

Tylko kilka kroków wystarczy, abyś mógł skorzystać z certyfikatu kwalifikowanego CERTUM. Twój podpis może być aktywny już nawet w 30 minut. Aktywacja certyfikatu z nami jest prosta, szybka i przyjemna.

Wybierz jeden z dostępnych pakietów i skontaktuj się z nami aby podpisać dokumenty i poświadczyć Twoja tożsamość.

Podpis Elektroniczny to już biznesowa codzienność nie tylko w Europie Zachodniej, ale również w Polsce. Z podpisem elektronicznym możliwe stało się zakładanie i aktualizacja Działalności Gospodarczej, podpisywanie deklaracji ZUS i podatkowych, bez wychodzenia z domu, zawieranie umów na odległość czy elektroniczne podpisywanie faktur, albo nawet dokumentacji medycznej. To sprawdzony i bezpieczny sposób na usprawnienie działania firmy i spore oszczędności. Podpis elektroniczny, rozwiązanie stosowane powszechnie w Europie Zachodniej, w Polsce zdobywające coraz więcej klientów. Od kilkunastu lat także i u nas nie trzeba już wszystkich dokumentów podpisywać odręcznie. Bezpieczny podpis elektroniczny jest równoważny pod względem skutków prawnych z podpisem własnoręcznym.

Ministerstwo Gospodarki podaje na swoich stronach internetowych możliwe zastosowania podpisu elektronicznego:

  • elektronicznego podpisywania umów i dokumentów w obrocie handlowym i cywilno-prawnym
  • składania deklaracji celnych i podatkowych
  • w korespondencji z urzędami oraz do podpisywania pism i decyzji administracyjnych przez urzędy
  • podpisywania faktur elektronicznych
  • zarejestrowania działalności gospodarczej (CEIDG)
  • zgłoszeń ubezpieczenia społecznego (również system PUE ZUS)
  • podpisywania wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego
  • podpisywania raportów dla Generalnego Inspektora Informacji Finansowej
  • podpisywania dokumentacji medycznej
  • korespondencji z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych
 

Aby móc składać na dokumentach bezpieczny podpis elektroniczny Najpierw należy kupić zestaw z odpowiednim urządzeniem i karta kryptograficzna na której zapisany jest nasz certyfikat. W kolejnych latach wystarczy już tylko odnawiać abonament. Sam podpis jest zwykle składany przy pomocy specjalnej karty mikroprocesorowej lub tokena USB oraz oprogramowania służącego do składania podpisu. Samo jego użytkowanie jest już banalnie proste. Wystarczy w specjalnej aplikacji wybrać dokumenty, które chce się opatrzyć podpisem i kliknąć "podpisz", autoryzując podpis sobie tylko znanym numerem PIN.

Rozwiązanie dostarczane przez Certum jest sprzęgnięte z systemem eDeklaracje oraz programem Płatnik, co umożliwia sprawne składanie deklaracji podatkowych do US, ZUS oraz innych dokumentów.

Certyfikat kwalifikowany, spełniając wymogi Ustawy o podpisie elektronicznym oraz posiadając status zaufanego w skali globalnej (standardy WebTrustSM/TM), daje możliwość składania podpisu elektronicznego.

Dzięki bezpieczeństwu, jakie gwarantuje, podpis elektroniczny ma takie samo znaczenie prawne jak podpis własnoręczny i może być wydawany jedynie osobie fizycznej. Certyfikat jest wydawany przez kwalifikowany podmiot świadczący usługi certyfikacyjne.

Zastosowanie podpisu elektronicznego jest obecnie dość powszechne, swój podpis możesz wykorzystać w każdej z poniższych opcji:

B2A – relacje z administracją i urzędami:

  • Zakład Ubezpieczeń Społecznych – e-korespondencja z ZUS jest możliwa wyłącznie z użyciem podpisu elektronicznego, który jest potrzebny do przekazania dokumentów w formie elektronicznej w ramach aplikacji Płatnik.
  • Urząd Celny – składanie deklaracji i dokumentów do Urzędu Celnego za pomocą aplikacji e-Zefir, np. deklaracji dla podatku akcyzowego wymaga posiadania podpisu elektronicznego.
  • Urząd Skarbowy – podpis elektroniczny można wykorzystać do przesyłania deklaracji podatkowych przedsiębiorstwa drogą elektroniczną poprzez aplikację e-Deklaracje lub udostępniania dokumentów/danych za pomocą Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK).
  • Krajowy Rejestr Sądowy – przesyłanie wniosków rejestrowych i aktualizacja informacji możliwa jest drogą elektroniczną wyłącznie przy użyciu podpisu elektronicznego, który jest wymagany do rejestracji w platformie e-KRS.
  • Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych – elektroniczna komunikacja z GIODO poprzez podpisywanie formularzy zgłoszenia zbioru danych osobowych generowanych w ramach platformy e-GIODO.
  • Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości – w ramach ubiegania się o dotacje unijne PARP umożliwia złożenie odpowiednich wniosków drogą elektroniczną jedynie w przypadku opatrzenia ich podpisem elektronicznym.
  • Generalny Inspektor Informacji Finansowej – przesyłanie raportów dotyczących zrealizowanych transakcji powyżej 15 000 euro za pomocą specjalnej platformy internetowej wymaga użycia podpisu elektronicznego.
  • e-PUAP – szybsze uzyskanie dostępu do systemu e-PUAP dzięki zastosowaniu podpisu elektronicznego do potwierdzenia danych użytkownika.
  • Sądy powszechne - składanie pism procesowych w ramach procedury elektronicznego postępowania upominawczego (tzw. e-sąd).
 

B2B – relacje biznesowe:

  • Zdalne zawieranie umów cywilno-prawnych. Podpis elektroniczny jest równoważny odręcznej sygnaturze dlatego umożliwia podpisywanie wszelkiego rodzaju umów między przedsiębiorstwami.
  • Udział w zabezpieczonych aukcjach i przetargach elektronicznych organizowanych za pośrednictwem odpowiednich platform internetowych. W przypadku zamówień publicznych istnieje obowiązek złożenia zgłoszenia opatrzonego bezpiecznym podpisem elektronicznym.
 

B2C – kontakty biznesu z klientami:

 

  • E-faktury – wygodne przesyłanie faktur elektronicznych drogą online. Obowiązujące prawo wymaga odpowiedniego zapewnienia wiarygodności e-faktur, które można zapewnić poprzez potwierdzenie dokumentu podpisem elektronicznym. Wiarygodna korespondencja elektroniczna z klientami dzięki podpisywaniu dokumentów i korespondencji elektronicznej.
 

E-zdrowie – praca lekarzy i służby zdrowia:

  • Autoryzacja dokumentacji medycznej prowadzonej przez placówkę służby zdrowia – zgodnie z wymogami ustawy od 1 sierpnia 2014 r. dokumentacja musi być prowadzona w formie elektronicznej, a jedną z metod jej weryfikacji jest użycie podpisu elektronicznego.
  • Uzyskanie danych zgromadzonych w Systemie Informacji Medycznej z zastosowaniem podpisu elektronicznego. przesyłanie wniosków dotyczących praktyki lekarskiej drogą elektroniczną dzięki użyciu podpisu elektronicznego.
 

Sądownictwo i więziennictwo:

  • Wzajemna komunikacja sądów i służb penitencjarnych drogą elektroniczną z wykorzystaniem podpisu elektronicznego.
  • Sporządzanie elektronicznych protokołów z posiedzeń sądów uwierzytelnianych podpisem elektronicznym.
  • Przesyłanie pism procesowych w postępowaniu upominawczym w ramach e-Sądu możliwe jest drogą elektroniczną dzięki zastosowaniu podpisu elektronicznego.
 

Ośrodki Szkolenia Kierowców:

  • Realizacja elektronicznej korespondencji w ramach obowiązku przesyłania do Starostwa Profilu kandydata na kierowcę (PKK). Informacje najprościej i najszybciej można przesłać przy użyciu podpisu elektronicznego.


 
kontakt z nami
 

MASZ PYTANIA DOTYCZĄCE PODPISU ELEKTRONICZNEGO?

NASI SPECJALIŚCI ODPOWIEDZĄ NA WSZYSTKIE TWOJE PYTANIA. 
ZADZWOŃ: +48 608 436 384, +48 600 928 533, PON-PT GODZ. 8.00-16.00 
LUB NAPISZ DO NAS.
 

Nowy podpis elektroniczny

Zaloguj