Nie masz produktów w koszyku.
Należy zainstalować oprogramowanie dołączone do zestawu, aktywować kartę oraz zarejestrować certyfikat w systemie.
Podpisu elektronicznego możesz używać na następujących systemach operacyjnych: Windows 2003, Windows 2008, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10, Mac OS, Linux.
Podpis Elektroniczny to już biznesowa codzienność nie tylko w Europie Zachodniej, ale również w Polsce. Z podpisem elektronicznym możliwe stało się zakładanie i aktualizacja Działalności Gospodarczej, podpisywanie deklaracji ZUS i podatkowych, bez wychodzenia z domu, zawieranie umów na odległość czy elektroniczne podpisywanie faktur, albo nawet dokumentacji medycznej. To sprawdzony i bezpieczny sposób na usprawnienie działania firmy i spore oszczędności. Podpis elektroniczny, rozwiązanie stosowane powszechnie w Europie Zachodniej, w Polsce zdobywające coraz więcej klientów. Od kilkunastu lat także i u nas nie trzeba już wszystkich dokumentów podpisywać odręcznie. Bezpieczny podpis elektroniczny jest równoważny pod względem skutków prawnych z podpisem własnoręcznym.
Ministerstwo Gospodarki podaje na swoich stronach internetowych możliwe zastosowania podpisu elektronicznego:
Aby móc składać na dokumentach bezpieczny podpis elektroniczny Najpierw należy kupić zestaw z odpowiednim urządzeniem i karta kryptograficzna na której zapisany jest nasz certyfikat. W kolejnych latach wystarczy już tylko odnawiać abonament. Sam podpis jest zwykle składany przy pomocy specjalnej karty mikroprocesorowej lub tokena USB oraz oprogramowania służącego do składania podpisu. Samo jego użytkowanie jest już banalnie proste. Wystarczy w specjalnej aplikacji wybrać dokumenty, które chce się opatrzyć podpisem i kliknąć "podpisz", autoryzując podpis sobie tylko znanym numerem PIN.
Certyfikat kwalifikowany, spełniając wymogi Ustawy o podpisie elektronicznym oraz posiadając status zaufanego w skali globalnej (standardy WebTrustSM/TM), daje możliwość składania podpisu elektronicznego.
Dzięki bezpieczeństwu, jakie gwarantuje, podpis elektroniczny ma takie samo znaczenie prawne jak podpis własnoręczny i może być wydawany jedynie osobie fizycznej. Certyfikat jest wydawany przez kwalifikowany podmiot świadczący usługi certyfikacyjne.
Zastosowanie podpisu elektronicznego jest obecnie dość powszechne, swój podpis możesz wykorzystać w każdej z poniższych opcji:
B2A – relacje z administracją i urzędami:
B2B – relacje biznesowe:
B2C – kontakty biznesu z klientami:
E-zdrowie – praca lekarzy i służby zdrowia:
Sądownictwo i więziennictwo:
Ośrodki Szkolenia Kierowców: