OBSŁUGA KLIENTA +48 608 436 383 | [email protected] |
0item(s)

Nie masz produktów w koszyku.

Produkt dodany do Twojego koszyka..
  • Ewidencja banderol podatkowych Ewidencja banderol podatkowych

Ewidencja banderol podatkowych prowadzona przez podmiot prowadzący skład podatkowy, któremu banderole zostały przekazane w celu naniesienia ich na opakowania jednostkowe

Oceń ten produkt jako pierwszy

Krótki opis

Formularz obowiązuje od dnia 1 stycznia 2020 r.
Dz.U. 2019, poz. 2534 (załącznik 11)

Dostępność: W magazynie

9,00 zł  (11,07 zł brutto)

* wymagane pola

9,00 zł  (11,07 zł brutto)

Zakup w pakiecie:

Szczegóły

Formularz ewidencji banderol podatkowych prowadzonej przez podmiot prowadzący skład podatkowy, któremu banderole zostały przekazane w celu naniesienia ich na opakowania jednostkowe

stanowi załącznik nr 11 do rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 24 grudnia 2019 r. w sprawie ewidencji i innych dokumentacji dotyczących wyrobów akcyzowych i znaków akcyzy

Wzór ewidencji banderol podatkowych dostępny w aktywnym formacie MS Word.

Data wejścia w życie: 1 styczeń 2020 r.
Podstawa prawna: Dz.U. 2019, poz. 2534

Ewidencja banderol podatkowych prowadzona przez podmiot prowadzący skład podatkowy, któremu banderole zostały przekazane w celu naniesienia ich na opakowania jednostkowe, zawiera:

1) nazwę i adres podmiotu prowadzącego skład podatkowy, w którym magazynowane są wyroby akcyzowe właściciela, o którym mowa w art. 13 ust. 3 ustawy, lub podmiotu, o którym mowa w art. 116 ust. 1 pkt 7 ustawy;

2) datę otrzymania banderol;

3) oznaczenie banderoli;

4) liczbę otrzymanych banderol;

5) datę wykorzystania banderol do naniesienia;

6) liczbę banderol:

a) wydanych do oznaczania,

b) wykorzystanych do naniesienia i nieuszkodzonych,

c) uszkodzonych:

– przy oznaczaniu,

– poza oznaczaniem,

d) utraconych:

– przy oznaczaniu,

– poza oznaczaniem,

e) zniszczonych:

– przy oznaczaniu,

– poza oznaczaniem;

7) stan banderol wraz z datą określenia tego stanu;

8) datę zwrotu banderol:

a) nieuszkodzonych i niewykorzystanych,

b) uszkodzonych;

9) liczbę banderol zwróconych właścicielowi, o którym mowa w art. 13 ust. 3 ustawy, lub podmiotowi, o którym mowa w art. 116 ust. 1 pkt 7 ustawy:

a) nieuszkodzonych i niewykorzystanych,

b) uszkodzonych:

– przy oznaczaniu,

– poza oznaczaniem.

2. Ewidencja prowadzona w formie papierowej zawiera dodatkowo:

1) podpis podmiotu prowadzącego skład podatkowy, w którym magazynowane są wyroby akcyzowe właściciela, o którym mowa w art. 13 ust. 3 ustawy, lub podmiotu, o którym mowa w art. 116 ust. 1 pkt 7 ustawy;

2) pieczęć właściwego naczelnika urzędu celno-skarbowego.

  1. Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą wystawiać opinie. Proszę, zalogować się lub zarejestrować.

Zaloguj