OBSŁUGA KLIENTA +48 608 436 383 | [email protected] |
0item(s)

Nie masz produktów w koszyku.

Produkt dodany do Twojego koszyka..
  • Zestaw Certum Standard (bez czytnika) Zestaw Certum Standard (bez czytnika)

Zestaw Standard bez czytnika (Szafir)

Oceń ten produkt jako pierwszy

Krótki opis

Zestaw Standard to urządzenie dzięki któremu złożysz bezpieczny podpis elektroniczny. Okres ważności: 1 rok lub 2 lata. Zestaw nie zawiera czytnika.

W skład zestawu wchodzi:
     ● certyfikat kwalifikowany ważny 1 rok lub 2 lata;
     ● karta kryptograficzna CryptoCard Carbon z licencją na CryptoCard Suite;
     ● aplikacja Szafir do składania podpisów elektronicznych.

199,00 zł  (244,77 zł brutto)

Dostępność: W magazynie

* wymagane pola

199,00 zł  (244,77 zł brutto)

Szczegóły

NOWY ZESTAW SZAFIR Standard bez czytnika (Podpis Kwalifikowany)


Procedura uzyskania podpisu elektronicznego:

1. Pobierz interaktywny kwestionariusz subskrybenta;

Kwestionariusz Subskrybenta

2. Wypełnij na komputerze i odeślij na adres e-mail: robert.borkows[email protected];

3. Zaraz po otrzymaniu wypełnionego kwestionariusza, skontaktujemy się z Państwem telefonicznie celem ustalenia szczegółów zamówienia;

4. Na podstawie danych wprowadzonych do kwestionariusza wystawimy i prześlemy drogą mailową fakturę proforma, którą prosimy niezwłocznie opłacić. Procedurę uzyskania podpisu elektronicznego rozpoczynamy w momencie zaksięgowania przelewu na naszym koncie. W celu przyspieszenia procedury, prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu;

5. Realizujemy w Państwa imieniu proces uzyskania podpisu elektronicznego;

6. Osoba ubiegająca się o podpis, otrzymuje na podany w kwestionariuszu adres email, powiadomienie od KIR o możliwości odbioru gotowego zestawu.


Dostawa / Odbiór zestawu:

Usługi certyfikacyjne świadczymy dla klientów w całej Polsce. Szybkość realizacji zamówienia uzależniona jest od lokalizacji klienta.

  • Warszawa i okolice:.
    TRYB EKSPRES.
    - zamówienie zrealizowane jest na następny dzień od dokonania wpłaty lub dostarczenia potwierdzenia przelewu. W przypadku złożenia zamówienia we wczenych godzinach porannych istnieje szansa przygotowania zestawu do odbioru jeszcze tego samego dnia. Odebrany certyfikat gotowy jest do użycia już w dniu odbioru.
    Podpis elektroniczny odbieramy jedynie za okazaniem dowodu osobistego w siedzibie Krajowej Izby Rozliczeń (KIR) przy ul. Pileckiego 65 w Warszawie.

    TRYB NORMALNY
    -.zamównie realizowane jest w ciągu 5 dni roboczych od dokonania wpłaty. Podpis elektroniczny odbieramy jak w przypadku trybu ekspres za okazaniem dowodu osobistego w siedzibie KIR przy ul. Pileckiego 65 w Warszawie.
    DOJAZD DO KLIENTA -.polecamy cały zakres usług certyfikacyjnych w siedzibie klienta: dostarczenie zestawu, instalacja oraz szkolenie w zakresie e-podpisu, jak również wsparcie w przypadku konieczności podpisania wskazanego przez klienta dokumentu przy użyciu certyfikatu. Cena uzależniona od lokalizacji klienta i zakresu usługi.
  • Cała Polska:.
    TRYB EKSPRES- zamówienie realizowane jest w ciągu 2-3 dni roboczych od dnia dokonania wpłaty na terenie całego kraju. Zestaw można odebrać za okazaniem dowodu osobistego w jednej z 12 placówek KIR, lub w jednym z ponad 700 banków spółdzielczych w całym kraju. Punkt odbioru uzgadniamy indywidualnie z klientem w trakcie realizacji zamówienia. Odebrany certyfikat gotowy jest do użycia w dniu odbioru.
    TRYB NORMALNY -.zamówienie realizowane jest w ciągu 5 dni roboczych od dnia dokonania wpłaty na terenie całego kraju. Odbiór zestawu jest możliwy za okazaniem dowodu osobistego w jednej z 12 placówek KIR, lub w jednym z ponad 700 banków spółdzielczych w całym kraju. 

 Zastosowanie podpisu elektronicznego:

  • Składanie e-deklaracji podatkowych, e-sprawozdań, plików JPK
  • Składania sprawozdań finansowych do KRS (e-sprawozdania)
  • Kontakty drogą elektroniczną z ZUSem (w programie Płatnik)
  • Zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej
  • Udział w aukcjach i przetargach elektronicznych
  • Uwierzytelnianie podpisem elektronicznym e-zwolnień
  • Dla aptek - przekazywanie danych o obrocie produktami leczniczymi do GIF (ZSMOP)
  • Zakłady Opieki Zdrowotnej - sporządzanie dokumentacji medycznej w formie elektronicznej
  • Kontakt z urzędami administracji publicznej / E-wnioski
  • Podpisywanie faktur elektronicznych
  • Składanie pism procesowych w sądowym postępowaniu upominawczym
  • Komunikacja w obrębie platformy ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej)
  • składanie formularzy do KIO (Krajowej Izby Odwoławczej)
  • składanie wniosków i pozyskiwanie wypisów do KRSu
  • korespondencja z GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych)
  1. Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą wystawiać opinie. Proszę, zalogować się lub zarejestrować.

Zaloguj