Szczegóły
NOWY ZESTAW SZAFIR MINI bez czytnika (Podpis Kwalifikowany)
Procedura uzyskania podpisu elektronicznego:
1. Pobierz interaktywny kwestionariusz subskrybenta;

2. Wypełnij na komputerze i odeślij na adres e-mail: [email protected];
3. Zaraz po otrzymaniu wypełnionego kwestionariusza, skontaktujemy się z Państwem telefonicznie celem ustalenia szczegółów zamówienia;
4. Na podstawie danych wprowadzonych do kwestionariusza wystawimy i prześlemy drogą mailową fakturę proforma, którą prosimy niezwłocznie opłacić. Procedurę uzyskania podpisu elektronicznego rozpoczynamy w momencie zaksięgowania przelewu na naszym koncie. W celu przyspieszenia procedury, prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu;
5. Realizujemy w Państwa imieniu proces uzyskania podpisu elektronicznego;
6. Osoba ubiegająca się o podpis, otrzymuje na podany w kwestionariuszu adres email, powiadomienie od KIR o możliwości odbioru gotowego zestawu.
Dostawa / Odbiór zestawu:
Usługi certyfikacyjne świadczymy dla klientów w całej Polsce. Szybkość realizacji zamówienia uzależniona jest od lokalizacji klienta.
- Warszawa i okolice:.
TRYB EKSPRES.- zamówienie zrealizowane jest na następny dzień od dokonania wpłaty lub dostarczenia potwierdzenia przelewu. W przypadku złożenia zamówienia we wczenych godzinach porannych istnieje szansa przygotowania zestawu do odbioru jeszcze tego samego dnia. Odebrany certyfikat gotowy jest do użycia już w dniu odbioru.
Podpis elektroniczny odbieramy jedynie za okazaniem dowodu osobistego w siedzibie Krajowej Izby Rozliczeń (KIR) przy ul. Pileckiego 65 w Warszawie.
TRYB NORMALNY -.zamównie realizowane jest w ciągu 5 dni roboczych od dokonania wpłaty. Podpis elektroniczny odbieramy jak w przypadku trybu ekspres za okazaniem dowodu osobistego w siedzibie KIR przy ul. Pileckiego 65 w Warszawie.
DOJAZD DO KLIENTA -.polecamy cały zakres usług certyfikacyjnych w siedzibie klienta: dostarczenie zestawu, instalacja oraz szkolenie w zakresie e-podpisu, jak również wsparcie w przypadku konieczności podpisania wskazanego przez klienta dokumentu przy użyciu certyfikatu. Cena uzależniona od lokalizacji klienta i zakresu usługi.
- Cała Polska:.
TRYB EKSPRES- zamówienie realizowane jest w ciągu 2-3 dni roboczych od dnia dokonania wpłaty na terenie całego kraju. Zestaw można odebrać za okazaniem dowodu osobistego w jednej z 12 placówek KIR, lub w jednym z ponad 700 banków spółdzielczych w całym kraju. Punkt odbioru uzgadniamy indywidualnie z klientem w trakcie realizacji zamówienia. Odebrany certyfikat gotowy jest do użycia w dniu odbioru.
TRYB NORMALNY -.zamówienie realizowane jest w ciągu 5 dni roboczych od dnia dokonania wpłaty na terenie całego kraju. Odbiór zestawu jest możliwy za okazaniem dowodu osobistego w jednej z 12 placówek KIR, lub w jednym z ponad 700 banków spółdzielczych w całym kraju.
Zastosowanie podpisu elektronicznego:
- Składanie e-deklaracji podatkowych, e-sprawozdań, plików JPK
- Składania sprawozdań finansowych do KRS (e-sprawozdania)
- Kontakty drogą elektroniczną z ZUSem (w programie Płatnik)
- Zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej
- Udział w aukcjach i przetargach elektronicznych
- Uwierzytelnianie podpisem elektronicznym e-zwolnień
- Dla aptek - przekazywanie danych o obrocie produktami leczniczymi do GIF (ZSMOP)
- Zakłady Opieki Zdrowotnej - sporządzanie dokumentacji medycznej w formie elektronicznej
- Kontakt z urzędami administracji publicznej / E-wnioski
- Podpisywanie faktur elektronicznych
- Składanie pism procesowych w sądowym postępowaniu upominawczym
- Komunikacja w obrębie platformy ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej)
- składanie formularzy do KIO (Krajowej Izby Odwoławczej)
- składanie wniosków i pozyskiwanie wypisów do KRSu
- korespondencja z GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych)