Zamów JPK dziś, do końca 2017 roku BEZPŁATNIE   JPK_demo                             Facebook

Produkt dodany do Twojego koszyka..
  • Zestaw Certum Standard (bez czytnika) Zestaw Certum Standard (bez czytnika)

Zestaw Certum Standard (bez czytnika)

Oceń ten produkt jako pierwszy

Krótki opis

Zestaw Certum Standard bez czytnika jest przeznaczony dla Klientów posiadających czytnik kart kryptograficznych.  Certyfikat kwalifikowany może być wykorzystywany przez Płatników składek ZUS do podpisywania deklaracji.

* wymagane pola

244,77 zł

Szczegóły

NOWY ZESTAW CERTUM STANDARD (BEZ CZYTNIKA)

Skład zestawu:

  • Certyfikat kwalifikowany CERTUM - okres ważności podpisu elektronicznego: 1 ROK lub 2 LATA
  • Karta kryptograficzna (wielkość karty bankomatowej)
  • Płyta z darmowym oprogramowaniem
    • do obsługi karty proCertum CardManager
    • do podpisywania i weryfikacji e-dokumentów/plików pro Certum SmartSign

Wymagania techniczne:

  • procesor: Pentium 800 MHz
  • pamięć RAM: 256 MB
  • 65 MB wolnej przestrzeni dyskowej
  • porty: USB
  • system operacyjny: Microsoft Windows 2000, XP, Vista, Windows 7
  • przeglądarka np. Internet Explorer 5.5 - dostęp do Internetu.

Opcje dodatkowe Zestawu Certum STANDARD:

  • Opłata z tytułu wykonania usług (m.in. weryfikacja tożsamości) w siedzibie klienta
    • na terenie Warszawy i Powiatu Warszawskiego – 99 zł netto (121,77 zł brutto)
    • opłata z tytułu wykonania usług w siedzibie klienta na terenie województwa mazowieckiego (poza granicami Powiatu Warszawskiego) – 189 zł netto (232,47 zł brutto)
  • Instalacja oprogramowania do obsługi certyfikatu
    • dot. 1 stanowiska komputerowego – 65 zł netto (79,95 zł brutto)
    • powyżej 1 stanowiska komputerowego – 50 zł. netto (61,50 zł. brutto)
  • Szkolenie przy stanowiskowe
    • podstawy teoretyczne, podpisywanie dokumentów, materiały szkoleniowe dla klienta; dotyczy 1-2 osób – 85 zł netto (104,55 zł brutto)
    • Szkolenie grupowe powyżej 2 osób (płatne za każdą osobę dodatkową) – 25 zł netto (30,75 zł brutto)

Zastosowanie podpisu elektronicznego:

  • składanie formularzy do KIO (Krajowej Izby Odwoławczej)
  • składanie pism procesowych w sądowym postępowaniu upominawczym
  • kontakty drogą elektroniczną z ZUSem (w programie Płatnik)
  • składanie wniosków i pozyskiwanie wypisów do KRSu
  • składanie e-deklaracji podatkowych
  • korespondencja z GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych)
  • podpisywanie faktur elektronicznych
  • składanie e-deklaracji do UFG (Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny)
  • korespondencja z urzędami administracji publicznej
  • zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej
  • udział w aukcjach i przetargach elektronicznych
  • komunikacja w obrębie platformy ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej)
  1. Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą wystawiać opinie. Proszę, zalogować się lub zarejestrować.