OBSŁUGA KLIENTA +48 608 436 383 | [email protected] |
0item(s)

Nie masz produktów w koszyku.

Produkt dodany do Twojego koszyka..

Unieważnienia certyfikatu należy dokonać, jeżeli zajdzie któraś z poniższych sytuacji:


- utrata bądź podejrzenie utraty karty mikroprocesorowej z certyfikatem
- zniszczenie karty mikroprocesorowej z certyfikatem
- kradzież klucza prywatnego
- błędy w certyfikacie
- zmiana danych w certyfikacie
- rezygnacja z usług certyfikacyjnych

Na życzenie użytkownika można dokonać anulowania certyfikatu w każdej chwili.

Certyfikat można unieważnić w zależności od rodzaju:
Certyfikat kwalifikowany:

- przez 24 h 7 dni w tygodniu
- wypełnienie oraz wysłanie faxem wniosku o unieważnienie certyfikatu 
na numer  +48 91 4801 360
- kontakt pod numerem +48 91 4801 360
- w Punktach Rejestracji Certum PCC
- na podstawie przyczyn wymienionych w Kodeksie Postępowania Certyfikacyjnego – dla kwalifikowanych usług certyfikacyjnych

Ponadto należy pamiętać, że wniosek na anulowanie certyfikatu uniwersalnego z danymi Subskrybenta może złożyć jedynie Subskrybent. 
W przypadku certyfikatu kwalifikowanego z dodatkowymi danymi unieważnienie może odbyć się na wniosek zarówno Subskrybenta, 
jak i upoważnionego przedstawiciela podmiotu, przy czym w drugim przypadku konieczne będzie zweryfikowanie danych Subskrybenta, 
jak i upoważnionego przedstawiciela podmiotu.

Zanim nastąpi proces unieważnienia certyfikatu należy przygotować dokumenty z danymi, które były wymagane podczas wydawania certyfikatu kwalifikowanego.

Pobierz wniosek o unieważnienie/zawieszenie/odwieszenie kwalifikowanego certyfikatu 

Certyfikat niekwalifikowany:
- przez 24h godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu
- wysłanie wiadomości e-mail zatytułowanej: Revoke, na [email protected]
- zalogowanie się w serwisie, następnie w zakładce Zarządzanie Certyfikatami wybranie certyfiaktu do unieważnienia i kliknięcie "unieważnij" 
- wysłanie pocztą poleconą oficjalnego, podpisanego przez Subskrybenta 
lub osobę upoważnioną (zwierzchnik, osoba wskazana w piśmie) pisma 
z prośbą o unieważnienie.
- na podstawie przyczyn wymienionych w Kodeksie Postępowania Certyfikacyjnego – dla niekwalifikowanych usług certyfikacyjnych (powszechnych)


Certyfikat SSL:
- przez 24h godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu
- poprzez oficjalne żądanie, wysłane poprzez e-mail na [email protected] podpisane przez osobę odpowiedzialną bądź podmiot
- zalogowanie się w serwisie, następnie w zakładce Zarządzanie Certyfikatami wybranie certyfiaktu do unieważnienia i kliknięcie "unieważnij" 
- wysłanie pocztą poleconą oficjalnego, podpisanego przez Subskrybenta lub osobę upoważnioną (zwierzchnik, osoba wskazana w piśmie) pisma z prośbą o unieważnienie
- na podstawie przyczyn wymienionych w Kodeksie Postępowania Certyfikacyjnego – dla niekwalifikowanych usług certyfikacyjnych (powszechnych)

Certyfikat Premium EV SSL można unieważnić:
- przez wysłanie wniosku za pomocą specjalnego formularza
 

Zaloguj